[ERASMUS+ KA3]: ACT - Ιδιότητα του ενεργού πολίτη: Δράσεις για την ενίσχυση των κοινωνικών και πολιτικών δεξιοτήτων

Το πρόγραμμα είναι ένα καινοτόμο, διεθνές πρόγραμμα που απευθύνεται σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (13-15 ετών) και στους εκπαιδευτικούς τους. Έχει σχεδιαστεί για να ενισχύσει την έννοια  της ιδιότητας του ενεργού πολίτη στους μαθητές μέσω της απόκτησης βασικών κοινωνικών και πολιτικών δεξιοτήτων και να αναβαθμίσει τις πρακτικές των εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της εκπαίδευσης στην ιδιότητα του πολίτη.  Οι μαθητές συλλαμβάνουν την ιδέα, επιλέγουν και εφαρμόζουν τα Σχέδια Δράσης για την ιδιότητα του πολίτη στα σχολεία ή στις κοινότητές τους. Όλο αυτό το διάστημα, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές συμμετέχουν σε διαδικασίες αυτοαξιολόγησης και ετεροαξιολόγησης για να μάθουν και να εξελιχθούν από την εμπειρία.  

Το ACT έχει λάβει Erasmus+ χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την υλοποίησή του σε χρονικό ορίζοντα 3 ετών (2017-2020). Πραγματοποιείται σε συνεργασία με υπουργεία παιδείας, πανεπιστήμια και φορείς αξιολόγησης της Αγγλίας, της Γαλλίας, της Ελλάδας και της Ισπανίας. 

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ για περισσότερες πληροφορίες: http://www.iep.edu.gr/el/europaika-se-ekseliksi/act

Erasmus+ KA3 “ACT ACTive citizenship projects to enhance pupils’ social and civic competences”

The European Programme Erasmus+ KA3 “ACT ACTive citizenship projects to enhance pupils’ social and civic competences” is an international, innovative project aimed at enhancing pupils’ social and civic competences. It is addressed to Lower Secondary School students (Gymnasio), aged 13-15, as well as to their teachers. 

The purpose of the project is the experimental implementation of new teaching methods regarding citizenship within the educational framework, as well as their evaluation in order to identify those practices which contribute to the formation of active and responsible citizens. 

In total, 12 partners from 4 countries participate in ACT: 4 Education Ministries, 5 Research Centres and 3 Public Institutes from 4 countries (France, England, Greece and Spain). It is financed by the European Programme Erasmus+ and is being implemented within a 3-year period (2017-2020).